Velké módní společnosti navrhují oblečení pro muslimské ženy
Poptávka po muslimské módě se rok od roku zvyšuje, a tak není divu, že se k tomu návrháři slavných značek staví čelem. Svou nabídku rozšiřují o hidžáby a abayasy, volná, na zem spadající roucha. Veškeré modely jsou převážně v černých nebo tmavých barvách, doplněny jsou o krajku a místy i o květiny, nejvíce sedmikrásky a růže, nebo citrusy a puntíky. Již brzo se s těmito motivy shledáme v kolekcích pro rok 2016.
Móda blízkého východu fascinuje slavné tváře, ale i obyčejné lidi a sklízí skrze pozitivní reakce. Na sociálních sítích lidé kvitují, že je báječné, že se známé značky rozhodly vytvořit něco pro specifickou skupinu žen. Tato kolekce jen potvrzuje fakt, jak velký vliv má v poslední době bohatá muslimská komunita na módní průmysl. Navrhováním podobných oděvů se začínají zabývat ty největší a nejluxusnější značky průmyslu. I z toho je cítit, že vzrůstá kupní síla těchto lidí, kteří se tak stávají velmi důležitým spotřebitelským segmentem.
Jak ukazují studie, muslimové utratili v roce 2013 jen za obuv neuvěřitelných 266 miliard dolarů. Předvídá se, že v roce 2019 už by mohlo jít o částku pohybující se okolo 484 miliard dolarů. Maloobchodní růst arabského světa v současné době převyšuje i Asii a Rusko.